Toshiba kontynuuje łączenie najnowocześniejszych technologii i nowatorskich rozwiązań, wprowadzając kolejne serie telewizorów Smart, które oferują unikalną inteligentną platformę cyfrowej rozrywki. Flagowymi modelami na ten rok są Toshiba UL7 z szeroką paletą barw, seria UL5 z elegancką wzornictwem i obsługą Amazon Alexa oraz pierwszy model Toshiba Android TV™ z serii UA3.
Nowa linia telewizorów Toshiba na rok 2019/2020 oferuje wyjątkowe wrażenia, które zapewnia procesor przetwarzania obrazu TRU Picture Engine. Procesor TRU, wykorzystujący trzy wyjątkowo wydajne technol-ogie przetwarzania obrazu TRU Micro Dimming, TRU Flow i TRU Resolution, które pozwalają zatrzeć ró-żnice między wyobraźnią a rzeczywistością, oferuje realistyczne odtwarzanie materiałów w rozdzielczościach Full HD, HD Ready i 4K. TRU Micro Dimming poprawia kontrast, regulując niezależnie wszystkie obszary obrazu, TRU Flow analizuje poszczególne klatki obrazu, redukując efekt drżenia w szybko zmieniających się scenach akcji, a TRU Resolution przeskalowuje różnego typu materiały o rozdzielczości niższej niż 4K, oferując bardziej realistyczny obraz.
Jako jedna z pierwszych marek telewizyjnych wykorzystujących system Android Pie (w wersji 9), nowe tele-wizory Toshiba Android TV™ zapewniają intuicyjny i konfigurowalny interfejs użytkownika razem z możliwością łatwego połączenia z aplikacjami i szybkim logowaniem poprzez połączenie ze smartfonami z systemem Android. Dzięki wbudowanej funkcji Chromecast użytkownicy mogą łatwo przesyłać do tele-wizora filmy, programy TV i zdjęcia z tysięcy aplikacji dla systemów Android i iOS. Toshiba Android TV™ oferuje dostęp do tysięcy filmów, programów i gier dostępnych w Google Play, YouTube i innych popu-larnych aplikacjach. Asystent Google, stanowiący integralny element Android TV, pomaga widzom dotrzeć do ich ulubionej rozrywki, korzystać z wyszukiwarki Google na ekranie TV, zarządzać zadaniami i sterować urządzeniami domu inteligentnego, takimi jak ogrzewanie, zamki w drzwiach czy oświetlenie.
Wykorzystując wcześniejsze sukcesy związane z serią obsługującą usługi oferowane przez Amazon Alexa, modele telewizorów Toshiba na rok 2019 z Alexa umożliwiają wygodne, bezd sterowanie głosowe poprzez specjalny dalekozasięgowy mikrofon. To innowacyjne wykorzystanie serwisu Alexa pozwala użytkownikom, między innymi, włączać i wyłączać telewizory Toshiba, zmieniać kanały i przełączać źródła sygnału, regu-lować głośność, otwierać aplikacje. Telewizory Toshiba z obsługą serwisu Alexa rozszerzają jego możliwości o wrażenia wizualne. Na przykład użytkownicy mogą poprosić serwis o wyszukanie ich ulubionych utworów w sklepie Amazon Music, wyszukać najnowsze wiadomości oraz ustawić przypomnienia. Mogą nawet po-prosić Alexa o sterowanie kompatybilnymi urządzeniami smart – od inteligentnych żarówek po klimatyzację – można sterować wszelkim kompatybilnym sprzętem.
Zanurzenie w akcji toczącej się na ekranie to bardzo ważna część telewizyjnej rozrywki i nie bez znaczenia pozostaje tutaj dźwięk. Współpraca firmy Toshiba z Dolby Audio będzie kontynuowana również w 2020 roku, co zaowocuje wyjątkowym brzmieniem dźwięku w systemie Dolby Atmos. Obiektowe brzmienie przestrzenne pozwoli widzowi poczuć się w centrum akcji toczącej się na ekranie, a zmieniający się wokół dźwięk stworzy odpowiednią atmosferę audio o zaskakującej wyrazistości, bogactwie, precyzji i głębi.
Oprócz wiodących technologii, Toshiba przykłada dużą wagę do poszanowania środowiska i stosowania surowców odnawialnych. Żeby lepiej wykorzystywać wszelkie zasoby, Toshiba kontynuuje wysiłki prowa-dzące do zmniejszenia zużycia energii, eliminacji niebezpiecznych substancji chemicznych oraz stosowania materiałów przetwarzalnych we wszystkich procesach i produktach. Toshiba wprowadza nowe technologie przyjazne dla środowiska i wnosi wkład w lepszą przyszłość.
– Nowe modele telewizorów są efektem naszego zaangażowania w rozwój innowacyjnych technologii i wysokiej jakości telewizorów dostępnych w atrakcyjnej cenie. Dzięki współpracy z Google wprowadzamy pierwszy telewizor Android TV™ z wbudowanym asystentem Google, który rewolucjonizuje sposób obsługi telewizora za pomocą głosu i czyni go centrum domowej rozrywki – komentuje Marketing Manager Marcin Kubiszak.