Pozostanie przez kolejny rok z rzędu niekwestionowanym liderem polskiego rynku nie byłoby możliwe gdyby nie zaufanie klientów, odświeżone portfolio modelowe oraz konsekwentny rozwój systemów zapewniających bezpieczeństwo. W 2018 roku marka wprowadziła do sprzedaży nową odsłonę swojego bestsellerowego modelu Fabia, umocniła pozycję w segmencie SUV prezentując ŠKODĘ KODIAQ RS, KAROQ SCOUT i SPORTLINE oraz przedstawiła nowy samochód kompaktowy, ŠKODĘ SCALA.
To co wyróżnia markę, to konsekwentnie realizowana strategia, polegająca na nieustannym unowocześnianiu dobrze znanych modeli oraz wprowadzaniu nowości w stale rozwijającym się segmencie SUV. Wciąż trwają również prace nad elektryfikacją gamy produktowej, czego pierwsze efekty ŠKODA zaprezentuje już w tym roku, oferując pierwszy model z napędem hybrydowym typu plug-in. Premierę tę poprzedzi wprowadzenie do oferty zelektryfikowanego modelu SUPERB. Marka w śmiały sposób zapowiedziała początek elektrycznej rewolucji, którą przeprowadzi w nadchodzących latach. Do 2025 roku SKODA będzie oferować modele elektryczne w aż pięciu różnych segmentach.