Gdzie się podziały listy odtwarzania na Spotify?
Niezależnie od tego, jak ostatnio poczyna sobie Spotify, nie można zaprzeczyć temu, że jest najpopularniejszą platformą tego typu na świecie. Inne usługi mogą być pod wieloma względami lepsze, jednak jak dotąd żadna nie dorównała tej platformie. Widać to doskonale na przykładzie YouTube Music, który, chociaż wchodzi w skład subskrypcji YouTube Premium, przez większość osób nie jest wykorzystywany. Wolą zapłacić dodatkowo za Spotify, by cieszyć się wieloma udogodnieniami, takimi jak doskonała funkcjonalność na różnych urządzeniach. Bez problemu możemy przełączać się między smartfonem, telewizorem i komputerem, mając pewność, że wszystko będzie tak samo, niezależnie od wybranej platformy.
Czytaj też: Przygotuj się. Niedługo Twoje ulubione rozszerzenia w przeglądarce Chrome mogą przestać działać
Cóż, nie do końca. Jak się dzisiaj okazało, wielu użytkowników zaczęło skarżyć się na znikające playlisty. Listy odtwarzania przestały im się pojawiać na komputerach stacjonarnych i w przeglądarkowej wersji serwisu. Osoby, które natrafiły u siebie na ten błąd, informowały, że nie mogły zobaczyć playlist na swoim profilu, a także na profilach innych użytkowników. Jak dobrze wiecie, z tego powodu korzystanie ze Spotify było bardzo utrudnione. W końcu dla wielu z nas odtwarzanie utworów zgromadzonych na takich listach jest głównym sposobem słuchania muzyki.
Czytaj też: Nowy przycisk w Gmailu będzie bardzo pomocny, nie tylko podczas czytania długich maili
W ostatnim czasie Spotify jest trochę pod ostrzałem w związku z planowaniem kolejnych podwyżek cen (poprzednie w USA miały miejsce w połowie zeszłego roku, a w Polsce i innych regionach na początku tego roku), a także ciągłym brakiem planu z muzyką w bezstratnej jakości. Mimo tego serwis zadziałał bardzo szybko. Dział techniczny przyjrzał się sprawie i prawdopodobnie znalazł już źródło problemu. Bo nie, wbrew temu, co myśleli niektórzy, nie była to żadna nowa funkcja, z gatunku tych, których nikt nie chciał i nie potrzebował.
Czytaj też: Jak długie wsparcie aktualizacji otrzymają najnowsze iPhone’y? Odpowiedź może wielu zaskoczyć
Jak poinformowano w zaktualizowanym poście na blogu, błąd został rozwiązany. Jeśli jednak wciąż macie problem z listami odtwarzania, konieczne będzie wylogowanie i ponowne zalogowanie się do konta. Spowoduje to ponowną synchronizację danych na naszym koncie, a to z pewnością przywróci wszystkie listy odtwarzania, których do tej pory nie widzieliśmy na naszym profilu.