Matematyka Samsunga. Jak oszczędzić nawet 4900 złotych na nowościach Samsung Galaxy?

W tym roku Samsung wyjątkowo ciekawie połączył ze sobą kilka promocji. W efekcie sytuacja na pierwszy rzut oka może wydawać się zagmatwana. Jednak po chwili analizy wszystko stało się jasne i pokaźne oszczędności czekają na tych, którzy zamierzają odświeżyć swój ekosystem Galaxy.

Przyznam, że premiera rozwiązań Samsung Galaxy była sporym wydarzeniem, przede wszystkim w kontekście tego, co pokazano. Doczekaliśmy się jednocześnie nowej kategorii zegarków Samsunga, jak i premiery dwóch modeli słuchawek z serii Galaxy Buds 3. Nie zabrakło oczywiście nowych smartfonów i jeśli czytaliście nasz artykuł ze środy, to Samsung Galaxy Z Fold 6 i Galaxy Z Flip 6 nie mają tajemnic.

Kolorowe Samsungi Galaxy Z Flip 6 czekają na nowych właścicieli

Znacie Samsunga – jak co roku ceny mogą zauważalnie spaść, gdy tylko zdecydujemy się na ich obniżenie poprzez zastosowanie jednej z promocji. A w tym roku te są ze sobą mocno powiązane, a w dodatku jest ich kilka. Przejdźmy przez ten proces wspólnie.

Obniżka cen z okazji premiery urządzeń

Samsung przygotował promocje zarówno dla tych, którzy wchodzą w jego ekosystem, jak i tych, którzy już na dobre się w nim rozgościli. W tym roku każdy z nowych produktów możecie zakupić wraz ze zwrotem pieniędzy za wypełnienie formularza po zakupie. Taki formularz pojawia się na stronie każdego z zaufanych sklepów, z którymi Samsung współpracuje, jak i na samsung.com.

Obniżki przed premierą są już tradycją dla Samsunga

Do 23 lipca do godziny 23:59 trwa przedsprzedaż z ofertą promocyjną producenta. Jeśli interesuje was tylko kupno jednego z urządzeń koreańskiego producenta, możecie liczyć na takie kwoty cashbacku:

• Smartfony Samsung Galaxy Z Flip6 oraz Samsung Galaxy Z Fold6 – 450 zł zwrotu;
  • Zegarki Samsung Galaxy Watch 7 – 250 zł zwrotu;
  • Zegarek Samsung Galaxy Watch Ultra – 450 zł zwrotu;
  • Słuchawki Samsung Galaxy Buds3 – 200 zł zwrotu;
  • Słuchawki Samsung Galaxy Buds3 Pro – 300 zł zwrotu;

To nie wszystko, bo poza korzyściami finansowymi, dla zamówień przedpremierowych Samsung przygotował też miłe bonusy. Dzięki nim korzystanie z produktów powinno być przyjemniejsze. Za zakup:

• Samsunga Galaxy Z Fold6 otrzymamy etui S Pen z rysikiem;
  • Samsunga Galaxy Z Flip6 otrzymamy etui FlipSuit Case;
  • zegarków Samsung Galaxy Watch 7 dostaniemy pasek Fabric Band w kolorze odpowiadającym kolorowi urządzenia;
  • zegarka Samsung Galaxy Watch Ultra dostaniemy pasek Trail Band w kolorze odpowiadającym kolorowi urządzenia;
  • słuchawek Samsung Galaxy Buds3 oraz Galaxy Buds3 Pro otrzymamy etui Clip Case z karabińczykiem.

Pierwsze wysyłki produktów powinny zacząć się jeszcze przed zakończeniem okresu przedpremierowego, a część sklepów deklaruje nawet konkretną datę – 18 lipca. Jak już zapewne dobrze wiecie, to nie wszystkie okazje przedsprzedażowe, jakie przygotował Samsung.

Program Odkup obowiązuje nie tylko na smartfony, ale i smartwatche

Jeśli jednak cashback to dla was za mało, możecie go zamienić na większą kwotę zwrotu za zakupy.Od dłuższego czasu Samsung zachęca klientów do oddawania starych smartfonów przy okazji zakupu nowych. W ramach Programu Odkup możemy odzyskać część pieniędzy za urządzenia, które być może trudno byłoby już sprzedać na wolnym rynku. Nie inaczej jest w tym roku, a co więcej – zwrócimy nie tylko smartfon, ale i smartwatch.

Nowe smartfony mogą być tańsze, gdy w Programie Odkup sprzedamy inne urządzenia

Wartości w programie Odkup oczywiście są zależne od tego, jak zadbany i jak wiekowy sprzęt zamierzamy oddać przy okazji zakupu nowego. Wyceną zajmuje się firma Foxway OÜ, ale Samsung podbija stawkę, by uczynić ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną. I tak w ramach programu Odkup, przy zwrocie starszych sprzętów, możemy otrzymać:

• Od 600 do 3000 zł za stary smartfon przy zakupie Samsunga Galaxy Z Fold6 lub Samsunga Galaxy Z Flip6;
  • Do 800 złotych za stary smartwatch przy zakupie smartwatcha Samsung Galaxy Watch 7;
  • Do 1000 złotych za stary smartwatch przy zakupie smartwatcha Samsung Galaxy Watch Ultra.

Zejście z 2899 na 1899 złotych w przypadku zegarka, który dopiero co miał rynkową premierę albo obniżenie ceny smartfonu o ponad połowę brzmi kusząco. Jednak to nie wszystko, bo w tym roku Samsung dołączył do oferty jeszcze jedną okazję

Multi Buy Offer to nawet 600 złotych dodatkowego zwrotu na konto

Jak zapewne dobrze wiecie, koreański producent oferuje ekosystem Samsung Galaxy wokół swoich urządzeń i zachęca, by nie ograniczać się do wyboru wyłącznie jednego produktu. Tym razem ta zachęta ma zupełnie nowy i materialny wymiar.

Multi Buy Offer to dodatkowa zniżka przy zakupie

Być może kojarzycie oferty na kupno sprzętu AGD, gdzie łączenie zakupu kilku produktów powodowało obniżenie ceny o dany procent w przypadku najtańszego produktu. Samsung na pewno zaczerpnął nieco z tego systemu, ale go uprościł w ramach Multi Buy Offer. Kupno kilku produktów przekłada się tu na wymierne korzyści. Warunkiem przystąpienia do promocji jest wybranie dwóch lub trzech produktów, każdego z innej kategorii sprzętowej. Możemy łączyć ze sobą smartfon i słuchawki lub słuchawki i smartwatch, ale możemy także kupić smartfon, słuchawki i smartwatch.

To wszystko przekłada się na dodatkowy zwrot wynoszący:

• 400 złotych przy zakupie dwóch produktów;
  • 600 złotych przy zakupie trzech produktów.

W ofercie biorą udział wszystkie premierowe urządzenia Samsung Galaxy: smartfony z serii Z, zegarki Watch 7 i Ultra oraz słuchawki Galaxy Buds3 i Buds3 Pro. Nie musicie ich kupić za jednym zamachem i w jednym sklepie – wystarczy, że wybierzecie zaufanych partnerów Samsunga i uzupełnicie formularz, dodając do niego zdjęcia wyciętego kodu kreskowego oraz pudełka z widocznym wycięciem.

Jak promocje Samsunga przekładają się na oszczędności? Kilka scenariuszy

Nie każdy musi decydować się na skok w ekosystem Samsunga od zera i przy zakupie wszystkich jego nowych urządzeń, ale kilka scenariuszy pozwoli wam zrozumieć, że nową ofertę Samsunga da się skroić pod swoje potrzeby.

Scenariusz 1: Zdecydowaliście się na zakup nowych słuchawek – Samsung Galaxy Buds3, a do tego chcecie postawić na nowy zegarek – Samsung Galaxy Watch 7 w wariancie Bluetooth w rozmiarze 40 mm.

ProduktCena na startZwrot przedsprzedażowyProgram OdkupMulti Buy OfferCena końcowa
Samsung Galaxy Buds3749 zł-200 złnie-400 zł149 zł
Samsung Galaxy Watch 7 40 mm BT 1349 zł-250 złnieczęść oferty1099 zł

Jeśli zsumowalibyśmy zwrot przedsprzedażowy z zakupu zegarka, wyszłoby nam, że słuchawki otrzymujemy za darmo i jeszcze zostaje trochę zniżki.

Samsung Galaxy Buds3 można kupić niemal za darmo

Scenariusz 2: Zmieniamy segment naszych urządzeń na segment premium. Wybieramy smartfon Samsung Galaxy Z Fold 6 w wariancie z 256 GB pamięci oraz Samsunga Galaxy Watch Ultra. Wykorzystujemy przy tym Program Odkup, gdzie sprzedajemy iPhone’a 14 oraz Apple Watch serii 8 45 mm z GPS-em i siecią komórkową w aluminiowej obudowie. Zakładam, że o urządzenia dbaliśmy z należytą troską i nie mają one defektów.

Samsung Galaxy Z Fold 6 256 GB8699 złczęść Programu Odkuptak: -1651 zł-400 zł6648 zł
Samsung Galaxy Watch Ultra2899 złczęść Programu Odkuptak: -668 złczęść oferty2231 zł

Łączna kwota z Odkup oraz Multi Buy Offer wynosi w tym przypadku 2719 złotych, co oznacza, że oddając stare urządzenia, niemal bez dodatkowych opłat możemy sobie pozwolić na smartwatch Samsung Galaxy Watch Ultra.

Scenariusz 3: Spróbujmy oszczędzić najwięcej jak się da przy jednoczesnym wyborze trzech produktów. W tym wypadku zdecydujemy się na zakup smartfonu Samsung Galaxy Z Flip6 w wersji 256 GB, do tego dołożymy słuchawki Samsung Galaxy Buds3 Pro, a całość zwieńczymy zakupem zegarka Samsung Galaxy Watch Ultra. Aby uzyskać maksymalny zwrot w programie Odkup, zarówno dla smartfonu, jak i smartwatcha, oddamy iPhone’a 15 Pro 512 GB oraz Apple Watch 9 45 mm GPS z obudową z aluminium. Ponownie zakładam, że dbaliśmy o te urządzenia.

Samsung Galaxy Z Flip6 256 GB5199 złczęść Programu Odkuptak: -3000 zł-600 zł1599 zł
Samsung Galaxy Watch Ultra2899 złczęść Programu Odkuptak: -1000 złczęść oferty1899 zł
Samsung Galaxy Buds3 Pro1029 zł-300 złnieczęść oferty729 zł

Jak widać, można odzyskać sporo pieniędzy przy wymianie smartfonów i wejściu w ekosystem Samsunga. Suma oszczędności to 4900 złotych. Jeśli więc chcecie przenieść się na ekosystem Samsung Galaxy lub dokonać ulepszeń w waszym sprzęcie, to przy wymianie kilku urządzeń i skorzystaniu z akcji rabatowej możecie to zrobić nieporównywalnie taniej. A oprócz tego przy rejestracji produktów dostaniecie dodatkowe etui lub wymienny pasek do waszych urządzeń. Oferta obowiązuje do 23 lipca.

Lokowanie produktu: Samsung