Według użytkowników oficjalnego forum Samsunga, Galaxy Watch 7 wydaje się doświadczać losowych wibracji, które nie są związane z powiadomieniami. Zegarek wibruje, a ekran nie włącza się ani nie wyświetla alertu. To zjawisko jednorazowo nie przeszkadza, ale jeśli powtarza się przez cały dzień, może być mocno irytujące.
Dlaczego Galaxy Watch 7 wibruje spontanicznie?
W siódmej generacji Galaxy Watchów dostępnych jest mnóstwo aplikacji, a to oznacza, że istnieje ryzyko awarii zegarka, gdy wiele z nich działa równocześnie. Czy to może być przyczyną problemu? Owszem, ale podejrzewa się także inne zjawiska. Niektórzy użytkownicy mający ten problem przestali go obserwować po wyłączeniu Samsung Health Platform. To funkcja, która która przesyła dane dotyczące kondycji fizycznej pomiędzy zegarkiem a smartfonem platformami. Ponadto inni zauważyli, że winowajcą mogą być Mapy Google. W takim przypadku może pomóc wyłączenie “mirroringu”.
A na tym nie koniec. Kolejny podejrzany to WhatsApp. Tutaj rozwiązania nie znaleziono – aczkolwiek podejrzewa się, że odinstalowanie go i ponowna instalacja może zadziałać. Jakie wnioski z tego wszystkiego? Cóż – jeśli problem jest wywoływany przez różne aplikacje – od komunikatora po mapy – Samsung powinien rozważyć wdrożenie ustawień powiadomień dla samego Galaxy Watch, czyli funkcję podobną do tej, jaką znamy z ustawień Androida, a która pozwala użytkownikom wyciszyć określone kategorie powiadomień w aplikacji.
Czytaj też: Nowa generacja Samsung Galaxy Watch i Galaxy Buds. To powinniście wiedzieć o nowych zegarkach i słuchawkach