CEL: skuteczna realizacja planów i postanowień
W dzisiejszych, zabieganych czasach łatwo jest stracić fokus na to, co najważniejsze i rozproszyć swoją uwagę między mniej istotne tematy. Jeśli znasz osobę, która ma problem ze skończeniem tego, co zaczęła, albo kogoś, kto nie umie zmotywować się do działania, lub boryka się ze ,,słomianym zapałem” – te książki mogą okazać się strzałem w dziesiątkę!
- Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze
- Zrobione! Naucz się kończyć to, co zacząłeś
- Psychologia zmiany w życiu i biznesie
- To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne
CEL: rozwój kompetencji przywódczych
Szukasz podarunku dla osoby, która prężnie robi karierę w biznesie? Pomóż jej rozwinąć zdolności przywódcze, prezentując jej książki, które uczą sztuki biznesu, kumulując sobie najważniejszą wiedzę, którą w tradycyjny sposób zdobywa się latami studiów, kursów i specjalizacji. Te książki to must have dla wszystkich osób, które obrały cel na zawodowy sukces.
- Indywidualny program MBA. Rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe
- Leadershift. Przemiana przywództwa
- Dziewięć kłamstw o pracy. Niekonwencjonalny poradnik dla krytycznie myślącego lidera
- Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza
CEL: bycie mistrzem storytellingu i prezentacji
Storytelling to trudna umiejętność – tworzenie treści, które będą angażowały ludzi to coś, o co walczy prawie każda marka i jej kreatywni przedstawiciele. Dobra wiadomość jest taka, że chociaż przeciętny człowiek nie rodzi się z takim darem, można się tego skutecznie nauczyć – na przykład z poniższych książek:
- Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
- Storytelling (nie tylko) w biznesie
- Wystąpienia publiczne. 4-godzinna sesja coachinowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia
- Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień
CEL: myślenie strategiczne i podejmowanie celnych decyzji
Podejmowanie słusznych decyzji nie jest wpisane w bycie człowiekiem, ale można to wytrenować – kluczem jest poznanie siebie, swojego umysłu i mechanizmów, które nim kierują. Które ze strategii i pomysłów są warte realizacji, a które powinno się porzucić? Te książki uczą, jak myśleć i działać, więc z pewnością przydadzą się każdemu, kto planuje dla siebie wielką przyszłość.
- Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie
- Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
- Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
- Odlotowe pomysły. Jak przekształcać pozornie szalone koncepcje w nowatorskie strategie, produkty czy usługi
CEL: własna firma
Znasz kogoś, kto planuje założenie własnej firmy lub niedawno tego dokonał? Początki bywają trudne i mogą łatwo demotywować, a odpowiednie merytoryczne przygotowanie może zminimalizować stres wynikający z nowego przedsięwzięcia. Te książki pomogą skupić się na tym, co ważne i uwrażliwić początkujących przedsiębiorców na wyzwania, które wiążą się z nową drogą zawodową.
- Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców
- Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
- Własna firma krok po kroku. Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu
- Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
CEL: lepsze relacje w rodzinie
Nie samym biznesem człowiek żyje – kariera jest ważna, ale jeszcze ważniejsze są relacje z najbliższymi. Kiedy bywa z nimi szczególnie trudno, warto posłuchać porad specjalistów, którzy badają związki międzyludzkie i uczą, jak wyciągnąć z nich to, co najlepsze.
- Fair Play w rodzinie. Jak podzielić obowiązki domowe, by lepiej zorganizować czas i mieć bliższe relacje
- Rodzicielstwo na etacie. Jak być obecnym emocjonalnie rodzicem po dniu pełnym wyzwań w pracy
- Łagodna dyscyplina. Jak wychować samodzielne, empatyczne i szczęśliwe dzieci
- Przestań mówić, zacznij rozmawiać. Trzy kroki do skutecznej komunikacji z dzieckiem