Użytkownicy e-rowerów znają już akumulatory umieszczone w dolnej rurze ramy, a istnieją też inne, które ładują ogniwa do sztycy siodełka. Mihogo Air łączy w zasadzie te dwa rozwiązania, zapewniając imponujący zasięg na jednym ładowaniu (w najniższym trybie PAS) ponad 206 km!
Czytaj też: Rower elektryczny z Biedronki? Za taką cenę żal nie brać
To już czwarty rower chińskiego producenta na platformie Indiegogo i kolejny, który prawdopodobnie odniesie ogromny sukces. Pierwsze egzemplarze mają zacząć trafiać do użytkowników jeszcze w tym roku. Wersja przeznaczona na europejski rynek jest dostępna w przedsprzedaży w naprawdę atrakcyjnej cenie.
Lekki rower elektryczny z imponującym zasięgiem
Mihogo Air wyróżnia się przede wszystkim ultralekką ramą wykonaną z włókna węglowego Toray T800. Waży zaledwie 3,5 kg, co czyni ją jedną z najlżejszych na rynku e-rowerów. Dzięki temu cała maszyna waży tylko 22,6 kg, oferując idealne połączenie wytrzymałości i mobilności. Rama jest nie tylko estetyczna, ale także zaprojektowana z myślą o wygodzie – rower można łatwo podnieść jedną ręką, co ułatwia transport w mieście.
Czytaj też: Najlżejszy rower elektryczny świata? Hiszpański Desiknio zachwyca parametrami
Podwójny system baterii to jedna z największych zalet tego modelu. Łączna pojemność wynosi 921,6 Wh, co pozwala na przejechanie do 206 km na jednym ładowaniu. To doskonałe rozwiązanie zarówno na dłuższe wycieczki, jak i codzienne dojazdy do pracy. Dzięki technologii szybkiego ładowania GaN bateria może być naładowana od 20 do 80 proc. w zaledwie 45 minut. To nie tylko oszczędność czasu, ale i wygoda, której brakowało w wielu wcześniejszych modelach e-rowerów.
Po lewej stronie kierownicy znajduje się 2,4-calowy kolorowy inteligentny wyświetlacz, który łączy się z towarzyszącą aplikacją mobilną do cyfrowego odblokowywania, danych i śledzenia e-roweru, a także umożliwia wysyłanie wskazówek nawigacyjnych krok po kroku na ekran HD IPS na desce rozdzielczej. Rowerzyści mogą również dotknąć elementów sterujących, aby włączyć podwójny reflektor i zintegrowane światło tylne, a także montowane na ramie światła do jazdy dziennej LED dla lepszej widoczności.
Obecnie Mihogo Air jest dostępny w ramach kampanii crowdfundingowej na Indiegogo. Cena startuje od 4104 zł, co czyni go atrakcyjnym rozwiązaniem w segmencie e-rowerów. Za model z podwójną baterią trzeba zapłacić obecnie 4926 zł, co wydaje się najlepszą ofertą. Gdyby ktoś chciał sobie sprawić dwa Air-y z podwójnymi akumulatorami, to taka przyjemność będzie kosztować 9439 zł.