Według danych Megapanel PBI/Gemius ze stycznia 2014 r., ze stron internetowych z opiniami o sklepach i produktach korzysta nieco ponad 7% polskich internautów – dotyczy to przede wszystkim osób po 25. roku życia i z wykształceniem co najmniej średnim. Młodzież i uczniowie korzystają z takich serwisów zdecydowanie rzadziej. Jak więc można zbudować zaufanie do jakiegoś produktu czy usługi w internecie? W jaki sposób budują swą reputację sprzedawcy, a jak blogerzy?
Jan Stradowski, szef działu nauki “Focusa” zaprasza do studia TOK FM (http://www.tokfm.pl) specjalistów od nauki, technologii i nowych trendów, by dyskutować z nimi o tym, jak wygląda dziś nowa wersja Homo sapiens i dokąd zmierzają zmiany cywilizacyjne.
W najbliższą sobotę po godz. 20 w audycji “Człowiek 2.0” jego gośćmi będą Ilona Grzywińska, konsultant PR i social media, autorka bloga webkomunikacja.pl, dr Jolanta Tkaczyk z katedry marketingu Akademii Leona Koźmińskiego oraz Mateusz Gordon z Gemiusa.
Polecamy:
» nasz artykuł „Układ rządzi w sieci”
» naszą audycję o blogach
» raport e-Commerce w Polsce 2012 w oczach internautów
» profil audycji na Facebooku
Audycji można było posłuchać 22 marca po godz. 20 – – teraz jest dostępna jako podcast na tej stronie.