Plus na Kartę startuje z kampanią promocyjną stworzoną w oparciu o nowy format komunikacyjny — GIGAnci Życia

Plus na Kartę ruszył z nowym formatem komunikacyjnym — GIGAnci Życia — skupionym na młodych ludziach. Seria spotów ukazuje ich w prostych, codziennych sytuacjach, a więc właśnie takich, w których gigabajty od operatora przydają się najczęściej. Kampania promuje nową ofertę, w ramach której możemy otrzymać nawet 6400 GB, które nie przepadają.
Plus na Kartę startuje z kampanią promocyjną stworzoną w oparciu o nowy format komunikacyjny — GIGAnci Życia

GIGAnci Życia – nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę

Zielony operator w swojej ofercie na kartę zmienia perspektywę i stawia na pierwszym miejscu GIGAntów Życia. Dla Plusa to osoby, które czerpią garściami z nieograniczonych możliwości, jakie oferują im nowoczesne technologie.

Wirtuozi sieci. Łowcy hasztagów. GIGAnci życia. To Wy jesteście w centrum świata. To dla Was jesteśmy w Plusie na Kartę. Bierzcie od nas gigabajty i korzystajcie z życia! – to nowy motyw przewodni w komunikacji Plusa na Kartę.

W serii spotów Plus na Kartę zobaczymy ludzi w typowych, codziennych sytuacjach, takich jak jazda do szkoły czy pracy, uprawianie sportów, gotowanie albo sprzątanie. Są to więc czynności, które tak naprawdę wykonuje każdy z nas i do których często wykorzystuje się w ten czy inny sposób internet – szukamy wskazówek związanych z dojazdem, sprawdzamy przepisy na nową potrawę, czy też oglądamy filmiki, by uprzyjemnić sobie nudne prasowanie. Dzięki nowym technologiom oraz gigabajtom od Plusa na Kartę, bohaterowie spotów nie tracą ani sekundy swojego życia, czerpiąc z niego garściami i stając się GIGAntami Życia

Plus na Kartę chce, byśmy mogli się z nimi utożsamiać i widzieć w bohaterach spotów samych siebie. Tym, co wyróżnia nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę, na tle innych reklam, jest nastawienie na autentyczność – pokazanie ludzi bez upiększających instagramowych filtrów. Takich, jakimi są. Kampanię wspiera znany i bardzo popularny w Polsce i na świecie utwór „Glorious” – Macklemore feat. Skylar Grey, który na YouTubie ma ponad 300 mln wyświetleń, a sam artysta jest niezwykle popularny na Instagramie i TikToku.

Za nową koncepcję oraz formułę komunikacji odpowiedzialna jest znana z wcześniejszych realizacji Plusa agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends). Za reżyserię spotów reklamowych odpowiadał Marcin Mikulski. Kampania „GIGAnci Życia” prowadzona jest w telewizji, radiu, nośnikach elektronicznych OOH i internecie. Pozostałe spoty znajdziecie tutaj i tutaj.