CMF by Nothing szykuje nowy smartwatch. Watch Pro 2 da nam ogromne możliwości personalizacji
Nothing w ramach swojej submarki CMF szykuje dla nas naprawdę ciekawe sprzęty. Po zeszłorocznych słuchawkach i smartwatchu wiemy, że będą to urządzenia z niższej półki, przystępne cenowo. Dotyczy to również nadchodzącego Phone 1, czyli pierwszego smartfona w ofercie marki. To jednak nie oznacza, że mają to być sprzęty nudne i nijakie. Mogliśmy już dość dokładnie przyjrzeć się projektowi telefonu oraz dorzucanym do niego akcesoriom i trzeba przyznać, że jego design zachwyca. Jeśli poszukujecie smartfona, który będzie się wyróżniał – to idealny wybór dla was.
Czytaj też: Tak prezentuje się CMF Phone 1. Pierwszy niedrogi smartfon submarki Nothing pojawi się z wieloma akcesoriami
Podobnie ma być w przypadku CMF Watch Pro 2, czyli drugiej już generacji zegarka. Producent chętnie chwali się materiałami promocyjnymi, a te najnowsze ujawniły, że urządzenie będzie oferowało naprawdę szerokie możliwości personalizacji. Zwykle po tym, jak podczas zakupu wybierzemy opcję kolorystyczną zegarka, potem możemy zmieniać tylko paski i tarcze. W tym jednak przypadku dostaniemy też możliwość wymiany ramek, co sprawi, że każdy będzie mógł dostosować swój smartwatch pod własny gust. Nie wiemy tylko, w jakich kolorach czy wzorach będą dostępne te wymienne ramki.
Typowo w smartwatchu dostaniemy też sporo tarcz zegarka, które też będziemy mogli dostosowywać pod swoje potrzeby i preferencje, jednak ten element jest już z nami od zeszłorocznego modelu.
Dużą nowością będzie natomiast zmiana projektu urządzenia. Watch Pro pojawił się na rynku z kwadratową kopertą, tymczasem tegoroczny model przeszedł na okrągły design. Zgodnie z tym, co poprzednio udostępniła firma, Watch Pro 2 będzie miał „smukły okrągły pierścień i obudowę ze stopu aluminium dla wyrafinowanego wykończenia”.
Premiera Watch Pro 2, jak i Buds Pro 2 oraz wyczekiwanego Phone 1 odbędzie się już 8 lipca. Wtedy też poznamy wszystkie tajemnice tych urządzeń, a także ich ceny oraz szczegóły dostępności.