Wszystkie elementy tego skomplikowanego procesu można poznać na profesjonalnych szkoleniach z zakresu sprzedaży.
Zaskakujący mechanizm kupowania
Każdy, kto zajmuje się zawodowo sprzedażą powinien zdawać sobie sprawę z faktu, że jak wskazują badania naukowe przeprowadzone przez uhonorowanego Nagrodą Nobla profesora Daniela Kahnemana, 70% decyzji zakupowych przeprowadzanych jest pod wpływem emocji. Ten, być może zaskakujący fakt sprawia, że sprzedawcy pozyskują znacznie większe pole manewru w zakresie potencjalnego wpływu na obsługiwanych klientów. Stąd coraz większe zainteresowanie szkoleniami z umiejętności sprzedażowych, których celem jest podniesienie wartości realizowanej sprzedaży.
Poznaj proces od strony sprzedającego
Większość osób, rozważając proces kupna-sprzedaży, największy nacisk kładzie na sprzedawany „produkt” oraz na jego „cenę”, będąc przekonanym, że to właśnie te dwa czynniki determinują największą sprzedaż. Nic bardziej mylnego! Najważniejsze w tym procesie są rzeczy, których pozornie nie widać – skuteczna i trwała więź z klientem oraz odpowiedni wizerunek. Jeśli do tej pory tego nie wiedziałeś, nie potrafisz tego stosować albo twoi pracownicy nie zwracają uwagi na te aspekty pracy, warto zastanowić się nad udziałem w szeregu szkoleń poświęconych efektywnej sprzedaży, realizowanych przez Akademię Rozwoju Osobistego C.U.D.
Szkolenie „Personal Branding” oraz szkolenie „Budowanie więzi z Klientem” to zajęcia przeznaczone dla osób, które zamierzają wprowadzać nowe narzędzia celem zwiększania realizowanej przez siebie sprzedaży.
Każde przygotowane przez Akademię CUD szkolenie sprzedażowe wskaże nowe rozwiązania zmierzające do udoskonalenia zarządzania relacjami z klientem i budowanie trwałych relacji z klientem. Na szkoleniach – szczególnie na szkoleniu „Bądź Mistrzem Sprzedaży”, przede wszystkim omawia się tematy związane identyfikacją klienta (profilowanie klienta), oraz określeniem sprzedawanego towaru (wielopoziomowe definiowanie produktu). Wskazuje się także najskuteczniejsze sposoby komunikacji wykorzystujące język korzyści i wartości dla klienta, jak również metody na rozwiązywanie problemów i pokonywanie obiekcji klientów.