Kiedyś wystarczyło mieć wizytówki, a jeśli chodziło o firmę, to także “jakieś logo”. Dziś dbanie o wizerunek jest większym wyzwaniem, przede wszystkim z powodu internetu. Bo nawet jeśli konsekwentnie go unikamy – nie mamy własnej strony, profilu na Facebooku itd. – to i tak inni mogą pisać o nas, oceniać nasze działania czy produkty.
Obecność w internecie wydaje się dziś rzeczą oczywistą. Pytanie brzmi jednak, jak powinna ona wyglądać? Kiedy należy myśleć o własnej stronie internetowej, kiedy o blogu, a kiedy o koncie na Facebooku, Twitterze czy Snapchacie? I co zrobić, kiedy – co praktycznie pewne – pojawią się sytuacje kryzysowe związane z naszą internetową aktywnością? O tym opowiedzą moi goście w studiu TOK FM: Monika Czaplicka, blogerka, właścicielka agencji Wobuzz i Arek Kwoska, jeden z organizatorów konferencji InfoShare.
Zobaczcie krótki film Moniki Czaplickiej o błędach dotyczących aktywności w mediach społecznościowych:
Przy okazji polecam archiwalne audycje o mowie nienawiści, reputacji online, nowych technologiach w medycynie, poszukiwaniu pracy, otwartej nauce, plagiatach i internecie semantycznym.
Nowego odcinka “Człowieka 2.0” możecie posłuchać 7 maja po godz. 20 na antenie Radia TOK FM. Później będzie dostępny jako podcast na stronie archiwum audycji oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Kompletny spis odcinków znajdziecie na stronie WikiRadia. Zapraszam!