Google Glass wkrótce w oprawkach Ray Ban

Firma Google podpisała umowę z optycznym gigantem z Włoch – grupą Luxottica, w skład której wchodzą takie marki jak: Ray-Ban, Oakley i Oliver Peoples.

W ten sposób Google chce sprawić, że okulary Google Glass staną się gadżetem nie tylko dla geeków, ale także modnym dodatkiem do różnych stylizacji.  

GOOGLE GLASS I NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ, CZYLI ALEX BŁASZCZUK W KRAINIE OKULARÓW

– Luxottica wie, jak tworzyć i sprzedawać doskonałe produkty, które cieszą się prawdziwym zainteresowaniem klientów na całym świecie. To także wartości, które przyświecają nam w Google Glass – podkreślają przedstawiciele firmy z Mountain View.

Pracownicy Google przypominają, że pierwsze okulary, które pojawiły się w XIII wieku na początku nie budziły zaufania. Zajęło to aż 700 lat, aż na początku XVIII wieku okulary trafiły do powszechnego użytku. Wkrótce potem pojawiły się monokle oraz okulary przeciwsłoneczne. 

– Teraz okulary są fenomenem na skalę światową. Są połączeniem funkcjonalności i mody. Chcemy, by Google Glass stanowiły nowy rozdział w ich historii – twierdzą przedstawiciele Google. 

Dzięki partnerstwu z Luxotticą, użytkownicy zyskają także możliwość personalizacji swoich okularów Google Glass i wyboru najlepszego modelu dla siebie. 

Obecnie pierwsi użytkownicy Google Glass mogą wybierać spośród 40 różnych modeli okularów. 

Personalizacja Google Glass:

Zobacz, jak okulary Google Glass wykorzystuje światowej sławy kucharz Roy Choi:

 

Więcej:Google