Czego mężczyźni oczekują od kosmetyków? Prostoty i skuteczności. Bardzo rzadko pamiętają jednak, że ich skóra wymaga szczególnej opieki, a dbałość o nią kojarzy się im ze skomplikowanymi zabiegami i koniecznością stosowania wielu kosmetyków. Ponadto, mężczyźni szorstko obchodzą się ze skórą podczas rozmaitych aktywności sportowych, narażając ją na suchość i podrażnienia. Marka Dove Men+Care została stworzona w odpowiedzi na unikalne potrzeby męskiej skóry.
Od teraz o dobrą kondycję skóry zadbają nowe żele pod prysznic Dove Men+Care z innowacyjną technologią MICROMOISTURE. Formuła ta odpowiada oczekiwaniom mężczyzn, którzy wolą lekkie, odświeżające produkty do mycia ciała, zamiast kremowych konsystencji, charakterystycznych dla damskich kosmetyków. MICROMOISTURE sprawia, że żele pod prysznic Dove Men+Care nawilżają i oczyszczają skórę, nie pozostawiając jednak na niej tłustej powłoki. Ponadto produkty te są uniwersalne – mogą być bezpiecznie stosowane zarówno do pielęgnacji twarzy, jak i całego ciała.
Dove Men+Care to także antyperspiranty, których formuła została stworzona ze szczególnym uwzględnieniem męskich potrzeb. Zawierają one silne składniki antyperspiracyjne, które zapewniają pełną ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem nawet przez 48 godzin. Antyperspiranty wyróżnia także unikalna formuła nawilżająca, dzięki której nie tylko zabezpieczają one przed potem, ale także pomagają chronić skórę przed podrażnieniami, nawet w trakcie intensywnego wysiłku fizycznego.
Badania kliniczne wykazały, że dzięki specjalnie opracowanej recepturze produkty Dove Men+Care skuteczniej, niż jakiekolwiek inne kosmetyki dla mężczyzn odpowiadają potrzebom ich skóry, zapobiegając jej przesuszaniu. Dzięki temu kosmetyki Dove Men+Care zadbają o skórę mężczyzny nawet, jeżeli on sam o tym zapomni.
W ofercie znajduje się kilka odświeżających zapachów: zapach CLEAN COMFORT łączy nuty cytryny, mandarynki, lawendy i mięty z piżmem i ambrą. Z kolei, AQUA IMPACT to unikalna morska kompozycja, łącząca nutę mięty, świeżej sosny i energetyzującej pomarańczy. Ciekawą propozycją jest także dodająca energii linia EXTRA FRESH.
Ponadto, żele pod prysznic będą dostępne w hypoalergicznej i bezzapachowej wersji SENSITIVE CLEAN, a antyperspiranty – w łączącym świeżość bergamotki i cytryny z korzennym aromatem pieprzu, kolendry, ambry i drzewa sandałowego ENERGY SPICE.
Żele pod prysznic dostępne są w dwóch pojemnościach: 250ml i 400ml, natomiast antyperspiranty w trzech aplikatorach: aerozol, kulka i sztyft.
Na sklepowej półce produkty będą kosztowały:
Żel pod prysznic 250 ml ok. 10 złŻel pod prysznic 400 ml ok. 14 złAntyperspirant w aerozolu, kulce lub w sztyfcie ok. 12 zł