Coolshop oferuje ponad 45 tys. produktów z 20 kategorii. Jego zaletą jest to, że posiada niedostępne w innych sklepach online artykułu skandynawskich marek wyróżniających się jakością i designem. Tu można wymienić Hübsch, House Doktor, HAY, Andersen Furniture, Broste Copenhagen czy OYOY Living.
Coolshop – miejsce, które warto znać
Coolshop oferuje wiele tematycznych akcji promocyjnych, jak obecnie trwające “Gaming Days”, podczas których mamy możliwość zakupu zestawów oraz gier komputerowych w przedsprzedaży w atrakcyjnych cenach. Polska dołącza do krajów Europy, w których można skorzystać z usług sklepu. Andrzej Rzym, szef polskiego oddziału Coolshop, wyjaśnia, dlaczego klienci chętnie korzystają z ofert platformy:
Dotychczasowy sukces Coolshop opiera się na zaangażowaniu w jakość obsługi klienta, bogatej ofercie, niskich cenach i nieustannym dążeniu do doskonalenia doświadczenia zakupowego online, i tych wartości zamierzamy się trzymać. Dlatego nie powinien dziwić fakt, że Coolshop ma na świecie 2 mln stałych klientów. Organizujemy wiele czasowych akcji tematycznych, jak Beauty Days, Dni LEGO, Black Friday czy Back to School, przy okazji których oferujemy klientom bardzo atrakcyjne produkty w dobrych cenach. Oferujemy również możliwość zakupu zestawów produktów, program lojalnościowy czy możliwość przedpremierowego zakupu licznych gier. Działamy bez subskrypcji, nie wymagamy od naszych klientów opłacania abonamentu w celu uzyskania zniżek czy dostępu do dodatkowych usług.
Czytaj też: Nowości w przeglądarkowej wersji iCloud
Wśród kategorii sprzedażowych znajdziemy m.in. elementy wyposażenia wnętrz, elektronikę, gry i konsole, zabawki, kosmetyki i perfumy, urządzenia RTV i AGD, artykuły sportowe, artykuły dla zwierząt czy gadżety. Coolshop jest częścią Cool Group, zrzeszającej 18 firm i organizacji z branż handlu detalicznego, mody, technologii, innowacji biznesowych, spożywczej oraz podróżniczej. Prowadzi fundację CoolUnite, która posiada specjalny fundusz charytatywny i wspiera dzieci dotknięte chorobami, m.in. w hospicjach czy ośrodkach wypoczynkowych dla dzieci chorych, zapewniając im lepsze doświadczenia i przyczyniając się do poprawy ich codziennego życia.
Obecnie Coolshop będzie budować swoją rozpoznawalność oraz obecność w Polsce. Proces ten zaplanowany został na lata, a w tym okresie możemy spodziewać się licznych promocji oraz rozbudowy oferty.