Warsztat pomoże w rozszerzeniu kompetencji menedżerskich i nauczy pewności siebie w obszarze coachingu. Uczestnicy zapoznają się ze technikami, które pomogą:
- zwiększyć efektywność zespołu,
- poprawić komunikację z pokoleniem Y,
- zwalczyć efekt „zablokowania” pracowników,
- szybciej i umiejętniej reagować na tzw. zachowania trudne.
Wiedza zdobyta podczas warsztatów „ Coaching w Contact Center” pozwoli zmniejszyć koszty związane z niewłaściwym rozpoznaniem problemu oraz ignorowaniem szkodliwych procesów występujących w zespole oraz skutecznie korzystać z informacji zwrotnych płynących od pracownika. Pozwoli odkryć i udoskonalić technikę stosowania konstruktywnej krytyki oraz pozytywnego wzmocnienia.
Program merytoryczny i charakter warsztatów jest odpowiedzią na obecne wyzwania kadry menedżerskiej zarówno dla osób już korzystających z tej metody jak również wszystkich, którzy są przed procesem wprowadzenia metody coachingowej w swoich zespołach.
W programie m.in.:
- Czy coaching w Contact Center jest efektywny biznesowo?
- Wdrożenie modelu coachingowego w Contact Center
- Po co cały ten coaching ? – pokolenie Y w Contact Center
- Plusy i minusy różnych technik coachingowych
- Największe pułapki coachingowe i jak ich unikać?
Prelegenci:
- Emilia Gawryluk – Trenerka, Konsultantka, ClientFirst
- Aurelisz Leżeński – Executive Coach ICC, Trener-Konsultant, Grupa Training&Consulting
- Olga Rzycka – Coach, Trener, Psycholog, Development for Executives
- Mariusz Siechowicz – Coach, Westhill Consulting
- Anna Tyra – Trener, Coach, Puls Biznesu
Warsztaty są skierowane do dyrektorów i menedżerów działów:
• contact center,
• call center,
• sprzedaży i marketingu,
• obsługi klienta,
• obsługi klienta masowego,
• windykacji telefonicznej,
• telemarketingu,
• telesprzedaży,
• reklamacji.
Więcej informacji, pełny program oraz formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie: konferencje.pb.pl.