Coaching – największe wyzwanie współczesnych menedżerów

Weź udział w warsztatach na temat skutecznych i sprawdzonych strategii coachingowych szczególnie w sytuacji, kiedy pracownicy nie spełniają naszych oczekiwań. Dowiedz się, jak być menedżerem, który w pozytywny sposób wpływa na pracowników, szczególnie w sytuacjach kryzysowych i trudnych!

Warsztat pomoże w rozszerzeniu kompetencji menedżerskich i nauczy pewności siebie w obszarze coachingu. Uczestnicy zapoznają się ze technikami, które pomogą:

  • zwiększyć efektywność zespołu,
  • poprawić komunikację z pokoleniem Y,
  • zwalczyć efekt „zablokowania” pracowników,
  • szybciej i umiejętniej reagować na tzw. zachowania trudne.

Wiedza zdobyta podczas warsztatów „ Coaching w Contact Center” pozwoli zmniejszyć koszty związane z niewłaściwym rozpoznaniem problemu oraz ignorowaniem szkodliwych procesów występujących w zespole oraz skutecznie korzystać z informacji zwrotnych płynących od pracownika. Pozwoli odkryć i udoskonalić technikę stosowania konstruktywnej krytyki oraz pozytywnego wzmocnienia.

Program merytoryczny i charakter warsztatów jest odpowiedzią na obecne wyzwania kadry menedżerskiej zarówno dla osób już korzystających z tej metody jak również wszystkich, którzy są przed procesem wprowadzenia metody coachingowej w swoich zespołach.

W programie m.in.:

  • Czy coaching w Contact Center jest efektywny biznesowo?
  • Wdrożenie modelu coachingowego w Contact Center
  • Po co cały ten coaching ? – pokolenie Y w Contact Center
  • Plusy i minusy różnych technik coachingowych
  • Największe pułapki coachingowe i jak ich unikać?

Prelegenci:

  • Emilia Gawryluk – Trenerka, Konsultantka, ClientFirst
  • Aurelisz Leżeński – Executive Coach ICC, Trener-Konsultant, Grupa Training&Consulting
  • Olga Rzycka – Coach, Trener, Psycholog, Development for Executives
  • Mariusz Siechowicz – Coach, Westhill Consulting
  • Anna Tyra – Trener, Coach, Puls Biznesu

Warsztaty są skierowane do dyrektorów i menedżerów działów:
•    contact center,
•    call center,
•    sprzedaży i marketingu,
•    obsługi klienta,
•    obsługi klienta masowego,
•    windykacji telefonicznej,
•    telemarketingu,
•    telesprzedaży,
•    reklamacji.

Więcej informacji, pełny program oraz formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie: konferencje.pb.pl.