Startup Adventure to cykliczny konkurs dla startupów organizowany przez Burda International Polska. Dzięki współpracy z najlepszymi mentorami i zaangażowaniu ekipy wydawnictwa Burda, Startup Adventure to idealne miejsce, by pokazać, zareklamować i rozwinąć swój projekt, a także znaleźć inwestorów.
– Po pierwszej udanej pilotażowej edycji Startup Adventure dostaliśmy dużo pozytywnych informacji od startupów i mentorów, postanowiliśmy więc projekt kontynuować. W nieco zmienionej formule, chcemy, żeby stał się na stałe obecny w naszej działalności. Liczymy, ze wszyscy zaangażowani znajdą dla siebie fajne wartości – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Chief Digital Officer Burda International Polska.
Nagrodami w konkursie będą: kampania reklamowa w mediach Burdy i półroczna opieka mentorska. Łączna wartość nagród dla zwycięzcy to 150 tysięcy złotych. Dodatkowo wybrane startupy spotkają się również z managementem Burda Poland w celu omówienia potencjalnej współpracy i inwestycji. Nie zabraknie też nagród od naszych partnerów – do wygrania również między innymi voucher na usługi prawnicze i abonament Brand24.
– Startupy to zwinne organizacje o dynamicznym, niezwykle nowoczesnym modelu biznesowym będące jednocześnie bardzo, bardzo blisko klienta i jego potrzeb. Mają niesamowity potencjał w testowaniu produktów wśród różnych grup klientów i potrafią wielokrotnie przebudowywać swój model biznesowy. To dla nas bardzo istotne, żeby być blisko takich organizacji, wspierać je, pomagać ograniczać ryzyko, ale jednocześnie czerpać od nich i uczyć się od siebie nawzajem. Nasze doświadczenia zarówno w Polsce jak i na innych rynkach pokazują, że jak mało kto potrafimy wykorzystać potencjał płynący z takiej współpracy i wydobyć korzyść dla obu stron – mówi Jowita Michalska – Chief Marketing Officer Burda International Polska
W poprzednich edycjach wśród mentorów konkursu widzieliśmy management wydawnictwa Burda, a także m.in. Norberta Kilena – szefa strategii agencji Think Kong, Aleksandrę Szol-Tułecką – byłą dyrektor operacyjną w Google, obecnie CEO Pixers Studio, Fabiana Bohdziula – M&A Director CEE w Deloitte, przedstawicieli funduszy inwestycyjnych, a także branży i mediów. Spotkanie prowadzą Mateusz Tułecki – twórca konferencji Internet Beta i szef strategii Grow Point, oraz Łukasz Głombicki, online manager National Geographic Polska. Partnerami konkursu są Credit Agricole, Brand24 i magazyn Coaching.
Najbliższe spotkanie – z projektami z segmentu Psychology, Work & Life – odbędzie się już w listopadzie Kolejne w grudniu. Zapraszamy do rejestracji wszystkie pracujące w tym obszarze projekty, które zainteresowane są rozwojem.
Konkurs odbędzie się w The Brain Embassy – pierwszym biurem co-creatingowym w Polsce, w którym pracują, spotykają się oraz dzielą swoimi pomysłami i doświadczeniem przedstawiciele różnych światów – korporacji, małych i średnich firm, start-up’ów oraz freelancerzy. To wyjątkowe miejsce o powierzchni 1700 m2 zostało zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy w tworzeniu przestrzeni, które wspierają naturalne powstawanie społeczności, twórczą współpracę między jej członkami oraz rozwój innowacyjnych pomysłów.
Więcej informacji na stronie www.startupadventure.pl