Arena Tourism Poland w tym roku odbędzie się pod hasłem Spa&Wellness i będzie okazją do wymiany kontaktów i doświadczeń biznesowych. Magazyn Coaching jest patronem medialnym tego wydarzenia.
Główne atuty ATP to przede wszystkim:nowoczesna, dynamiczna formuła targów, bogate wsparcie branżowe – około 100 Hosted Buyer’sów z całej Europy, lokalizacja imprezy sprzyjająca integracji z partnerami z Rosji i Skandynawii oraz malownicza sceneria łącząca biznes z rekreacją.
Podczas Arena Tourism Poland zaplanowano:
- Pokazanie firmy i umacnianie jej wizerunku na rynku branżowym,
- Wymianę oraz rozszerzanie wiedzy nt. innowacji w turystyce,
- Demonstrację produktów,
- Degustacje kulinariów,
- Zdobycie nowych klientów,
- Wymianę oraz rozszerzanie wiedzy,
- Możliwość poznania oczekiwań klientów,
- Zawarcie nowych umów handlowych.
Dla kogo jest Arena Tourism Poland:
- Producenci naturalnych kosmetyków Spa
- Producenci wyposażenia Spa
- Producenci wyposażenia hoteli w artykuły higieniczne
- Przedstawiciele branży fitness
- Producenci zdrowej żywności