O tym, że sport to zdrowie, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. O zdrowie trzeba dbać, a jednym ze sposobów wspierania odporności organizmu i kondycji fizycznej, jest dbałość o prawidłowe nawodnienie. Woda to życie, zdrowie i aktywność. Bez wody nie ma nic. Przekonuje nas o tym firma AQUAPHOR, producent filtrów do wody, którego celom przyświeca dewiza – jakość wody to jakość życia.
Popularyzowanie zdrowego stylu życia to kluczowy element akcji społecznej AQUAPHOR, wspierającej młodych sportowców. Po ogromnym sukcesie programu „W swoim żywiole” w roku 2020, gdzie mimo szalejącej pandemii i częstych lockdownów do udziału w akcji zgłosiło się ponad 500 osób AQUAPHOR postanowił ogłosić drugą edycję tego programu.
W tym roku ambasadorami akcji są: laureatka i stypendystka I edycji akcji „W swoim żywiole” wioślarka, srebrna medalistka olimpijska z Tokio Agnieszka Kobus – Zawojska zawodowa tancerka, vice-mistrzyni Europy, dwukrotna finalistka Mistrzostw Świata w South Latin American Show Dance oraz sędzia międzynarodowych turniejów tańca towarzyskiego rangi mistrzowskiej – Anna Głogowska, a także Mr White – ekspert od czystości i ekolog z zamiłowania, dzięki któremu widzowie „Pytania na Śniadanie” znają nowinki technologiczne i wiedzą, co należy kupić, by żyć w czystym i zdrowym otoczeniu.
Akcja, której patronat objęła firma AQUAPHOR nosi nazwę „W swoim żywiole”. Do programu mogą zgłosić się młodzi sportowcy (od 13 roku życia), którzy szukają wsparcia i pomocy w rozwijaniu swojego talentu. Aby wziąć udział, należy do końca września 2021 wysłać swoje zgłoszenie, opisać swoją pasję i przekonać do siebie jury. Spośród zgłoszeń kapituła, na czele z ambasadorami akcji wybierze osoby, które zostaną nagrodzone stypendiami. Zostanie przyznanych 10 stypendiów w wysokości 10 000 złotych.
„Chcemy mieć wpływ na rozwój i wsparcie młodych talentów sportowych w Polsce. Upowszechnianie sportu wśród najmłodszych jest dla nas o tyle ważne, że jest to przyszłość narodu, a wiemy doskonale, że młodzi sportowcy na początku kariery napotykają na spore bariery – to przede wszystkim brak zaplecza treningowego oraz zbyt mało pieniędzy na sprzęt. Niestety, finansowanie młodych ludzi spoczywa na barkach ich rodziców, a treningi sportowe, zwłaszcza te bardziej zawodowe są bardzo kosztowne. Jako, że każdy sport wymaga odpowiedniego przygotowania, w tym nawodnienia organizmu, chcemy poprzez popularyzację spożywania wody filtrowanej pokazać, że woda i sport są sobie bardzo bliskie. Jesteśmy otwarci na wszystkie dyscypliny i na wszystkich młodych ludzi, którzy chcieliby rozwijać swój talent sportowy, ale nie mają do tego warunków finansowych. Jeżeli jesteś właśnie taką osobą – zgłoś się do naszego programu”– mówi Marzena Lewandowska , dyrektor marketingu w Aquaphor Poland Sp. z o.o.
Zachęcamy do przesyłania swoich zgłoszeń – już dziś można dać szansę swojemu talentowi! Wszystkie szczegóły, regulamin i zasady znajdziecie na stronie: www.wswoimzywiole.edu.pl.
O AQUAPHOR
Aquaphor Poland Sp zo.o.to oddział międzynarodowej firmy Aquaphor Corporation, prowadzącej zdywersyfikowaną działalność badawczo – produkcyjno – handlową w ponad 60 krajach świata. Założona w 1992 roku firma jest dziś jednym z największych światowych producentów materiałów filtrujących i domowych filtrów do oczyszczania wody, w tym: dzbanków filtrujących, kuchennych filtrów podzlewowych, stacji uzdatniania wody do całego domu, a także zaawansowanych technologicznie systemów filtrujących dedykowanych do przemysłu.
AQUAPHOR tworzy, rozwija i produkuje coraz to nowocześniejsze urządzenia, które poprawiają jakość spożywanej przez nas wody. Doskonałą jakość produktów AQUAPHOR, ich w pełni ekologiczny skład i efekty w postaci najwyższego stopnia oczyszczania wody potwierdzają wiodące światowe organizacje certyfikujące, a innowacyjne technologie, wykorzystane w produkcji filtrów chroni ponad 130 patentów w różnych krajach świata. Produkty AQUAPHOR przyczyniają się do ochrony środowiska i zmniejszeniem zużycia szkodliwego plastiku pet. Więcej: www.aquaphor.pl